Er zijn fans, nog grotere fans, en dan is er Akio Sakurai. Sinds de Japanse gitarist als tiener The Song Remains the Same zag, is hij tot op het bot gefascineerd door Led Zeppelin. Niet alleen kent hij alle variaties die de Britse rockband per optreden liet horen, hij kan ze ook tot op de millimeter precies naspelen. Als eerbetoon aan gitarist Jimmy Page, treedt Sakurai al decennialang in Japan op onder de naam Mr. Jimmy. Hij blijkt daarin zo goed te zijn, dat zelfs de echte Page hem komt toejuichen tijdens een optreden. En dan is het hek pas echt van de dam.
Imiteren wordt tot kunst verheven in deze film over een haast maniakale zoektocht naar perfectie. Vooral intrigerend wordt het wanneer Sakurai andere muzikale meesterimitators om zich heen verzamelt. Want wie kopiëren zij nou eigenlijk: Led Zeppelin zelf, of de Japanse perfectionist die hen begeleidt?