De Duitse, bipolaire worstenmaker Edward vestigt zich in een Amerikaans gehucht om zijn eigen culinaire worstrestaurant te openen. Daar ontmoet hij Mike, een hosselaar die net uit de bak komt en op zoek is naar een nieuw doel in zijn leven. De twee inspireren elkaar om een ieders droom waar te maken. Terwijl ondertussen bij iedereen het water in de mond loopt, wil de sheriff er niets van weten. Voor hem geen Frankfurter maar gewoon een Amerikaanse hotdog. De spanningen lopen hoog op en een confrontatie tussen de twee lijkt onvermijdelijk.
Net als zijn landgenoot Lars von Trier met het zwartgallige Dancer in the Dark, heeft nu ook de Deense filmmaker Ulrich Thomsen zich op de Amerikaanse droom gestort. Maar dan anders: hij trommelde een paar van de beste indie-acteurs uit Hollywood op voor deze character-driven, gortdroge en gelaagde komedie over Trumps racistische Amerika. Geschoten door Anthony Dod Mantle, die eerder meewerkte aan Slumdog Millionaire en 127 Hours.