Spijt om een gemist, nachtelijk contact – je blijft het terugspelen in je hoofd, maar je herinnert het je nooit precies, tot het op iets anders begint te lijken. Guisado on Sunset is door Nance ontworpen om op een telefoon bekeken en per sms verspreid te worden.