L’Hoest maakte 3D-scans van slapende mensen die ze samen met Thomas Depas overzette naar 16mm-film en terugkopieerde naar video. Korrels, pixels en informatieverlies door analoge en digitale omzettingen leiden tot vervreemdende ‘futuristisch archeologische’ beelden, begeleid door elektro-akoestische ambient en Vincent Werbrouck op cello.