En la era
Abstracte 16mm-film over een groep kunstenaars in de jungle die te midden van de surrealistische bouwwerken van Edward James hun eigen beeldhouwwerken maken. Dit tweeluik in de subjectieve stijl van de filmmaker toont met kleur en zwart-wit twee gescheiden, droomachtige en gefragmenteerde versies van dezelfde gebeurtenis.