Becoming Alluvium
Deze emotioneel beladen bespiegeling over de pracht en de tragiek van de rivier de Mekong brengt verschillende echte en denkbeeldige werelden samen. Volksverhalen van de Khmer en verhalen over reïncarnatie worden verteld met behulp van levendige aquarelanimaties en observaties van het dagelijks leven. Ze zijn doordrenkt met een gevoel van ecologische verantwoordelijkheid voor de landbouw in de Mekongdelta en onthullen een poëtische, scherpe visie op de roerige geschiedenis van Vietnam.