AS TOLD TO G/D THYSELF
De kosmische reis van de geheiligde jeugd, waarin pijn, plezier en sublimering niet onderhandelbaar zijn. Het in Baltimore gedraaide AS TOLD TO G/D THYSELF is The Ummah Chroma’s eerste werk als collectief, waarbij de logica eerder muzikaal dan narratief is.
Voor meer informatie over deze thema’s in hun rituele ruimte, zie de installatie G/D Thyself: Spirit Strategy On Raising Free Black Children.