À travers la lune
Deze korte zwart-witfilm, deels sciencefiction, deels hommage aan de filmgeschiedenis, versmelt beelden van de maan met archiefbeelden van het gezicht van koning Mohammed V van Marokko. De wervelende beelden worden begeleid door een spookachtige soundtrack die de kijker meevoert op een surreële reis. (Heure Exquise)