Terrence McKenna: “Wat echt is ben jij en je vrienden en je kennissen, je pieken, je orgasmes, je hoop, je plannen, je angsten.” Aleister Crowley: “Ik ben verdeeld in naam van de liefde, om de kans op eenwording.” Pessoa: “We houden nooit van iemand. Waar we van houden is het idee dat we van iemand hebben.” Een muziek-tekst-collage-trance. Wordt vertoond voor Manual de evasão LX 94.