Deze dystopische sciencefictionfilm van kunstenaar en fotograaf Ishihara Umi speelt zich af in Japan in een bovennatuurlijke nabije toekomst voor de Olympische Spelen in Tokio in 2020. Een moeder en dochter zijn uit elkaar gerukt. Geheim agenten ontvoeren de moeder als ze ontdekken dat hun pillen tegen geheugenverlies niet bij haar werken.