The Glamorous Boys of Tang
Een wilde, met glitters en bloedspetters bedekte orgie tijdens de Tang-dynastie is vastgelegd in een grillige slow-motion pan. De film wekt zo een aantal fragmenten tot leven uit de Taiwanese cultfilm Tang Chao Chi Li (1985) die alleen in het script stonden en tot nu toe niet verfilmd waren, waarschijnlijk door budgettaire beperkingen en druk van de censuur tijdens de staat van beleg. Zonder de context van het verhaal ziet de orgiastische moordscène eruit als een verontrustende nachtmerrie.