Een bedlegerige grootmoeder, een devote moeder en een dochter op een koolhydraatarm dieet wonen samen in een klein appartement in de betonnen buitenwijk van een Russische stad. Een oprechte, beschouwende film van een jonge regisseur over toenadering zoeken en proberen je in een ander te verplaatsen.