Pareidolia
In Pareidolia worden analoge abstracte patronen op 16mm-film door een online zoekmachine gebruikt als bron voor het vinden van vergelijkbare figuratieve beelden. Honderden van deze bij elkaar passende beelden werden gemonteerd tot abstracte filmfragmenten, met als resultaat een opwindende visuele filmervaring voor de psyche.