Nehemías
Daniel Jacoby’s nieuwste film is een sfeervol portret van Christian, een jonge man uit de stad die een buitenstaander is in zijn nieuwe woonplaats, het arme dorpje Cocachimba in de Peruaanse jungle. Fragmenten van kleurrijke kubistische schilderijen worden speels ingevoegd terwijl de camera de natuur toont in een voortdurend vloeiende beweging. Gezeten op een rots filosofeert Christian over zijn nieuwe situatie en herinnert hij zich hoe hij midden in de nacht werd bezocht door een mythische ‘duivel’.