Fetish toont de jaarlijkse nachtelijke schoonmaakbeurt van de persoonlijke verzameling archeologische beeldjes en artefacten van de beroemde psychoanalist in het Freud Museum in Londen. Via subtiele parallellen maakt de maker een omgekeerde blik mogelijk op de persoonlijke collectie en huisraad van Freud – afwisselend teder, projecterend en voyeuristisch, terwijl de conservator met een borsteltje de fijne stoflaagjes van elk voorwerp veegt.