Aria Dean onderzoekt de zwarte creatieve arbeid die in memes zit: beelden die niet gedefinieerd worden door hun inhoud, maar door hoe ze worden rondgestuurd, aangepast en afgevlakt. Dean ontdekte een manifeste link tussen witte toe-eigening van memes van zwarte makers en een diepere relatie met diefstal en wellustige fascinatie.