Een afgelegen dorp in Punjab, begin jaren negentig. Het dagelijkse leven gaat door, maar de dreiging is voelbaar. Twee broers staan allebei voor een keuze. In zijn debuutfilm onderzoekt Raghbir Singh de trauma’s van een vorige generatie. Een krachtige slice of life over een onderbelicht deel van de geschiedenis.