Lege Vietnamese en Koreaanse landschappen suggereren een rustig bestaan waar een onzichtbare vijand doorheen waart. Scape is een film die geheel bestaat uit locatie-opnames die werden gerealiseerd door Amerikaanse oorlogscameramensen, en evoceert een existentieel landschap van golvende heuvels en neerdalende mist.