Uit de weinige overgebleven beelden van de Finse film Fallen Asleep When Young (1937) distilleert Van Ingen een bovennatuurlijk melodrama. Diepmenselijke passie, digitaal gereanimeerd. Van Ingens onderzoekende oog zoekt de grenzen op van wat de paar vervagende gezichten, de laatste minuten van Teuvo Tulio’s nitraatfilm, zouden kunnen onthullen.