Bijzondere kroeg, die van Deusimar. Het is zo'n plek waar iemand in een groezelig Mickey Mouse-pak aan de bar kan zitten naast een verklede Wolverine. Waar een kerel in een roze konijnenpak achter de bar staat en de zangeres de noten net niet haalt. Homo, hetero, dragqueen of Disney-fan: hier kunnen mensen volledig hun gedroomde zelf zijn, tussen knipperende kerstboomverlichting en roze glitterfranje.
De vertaling van het Portugese inferninho is 'kleine hel', en dat is ook de benaming voor zo'n groezelige nachtclub als deze. Deusimar wil er weg; haar geliefde, zeeman Jarbas, wil er juist blijven. Als gangsters en projectontwikkelaars zich met de kroeg gaan bemoeien, wordt deze veilige omgeving voor buitenbeentjes opeens gevaarlijk.