August 28th: A Day in the Life of a People
Deze korte film behandelt zes belangrijke gebeurtenissen in de Afrikaans-Amerikaanse geschiedenis die zich afspeelden op die datum in verschillende jaren. De film, een opdracht van het National Museum of African American History and Culture om de opening van het museum te vieren, wordt dagelijks vertoond in het museum.