The Kid, alleen en ver van huis, baant zich een weg door een vreemde stad op zoek naar een manier om de dag door te komen. Omdat hij omsingeld is door roofdieren, moet hij compromissen sluiten om te kunnen overleven; zijn leven als banneling duurt weer een dag langer. (Mahdi Fleifel) Voorfilm bij Counting Tiles.