Vandaag praat ze met taaldocent Thea van Baalen over het leren van Nederlands als tweede taal. Daarnaast verwerlkomt Dore taalkundige Dr. Marlies Phillipa, hoofdredacteur van het etymologische etymologische woordenboek en auteur van Koffie, Kaffer en Katoen, een boek over Arabische leenwoorden. Momo Bouchtaoui geeft aansluitend een workshop op oude Olivetti-typemachines.