What Happened to Her
Eindeloze scènes met mannen die naar lijken van vrouwen staren. Vanuit het graf getuigt een stem van de forensische fetisjering van haar lichaam. Deze provocerende opstapeling van naakte en onteerde lichamen roept de vraag op waarom Hollywood zoveel mooie jonge vrouwen een gruwelijke dood opdringt.