De jonge Ladji is al jaren buschauffeur in Bamako, de hoofdstad van Mali, maar loopt wegens nepotisme een promotie mis. Dus zint hij op een manier om geld te verdienen – ook voor zijn zus, die zich uit armoede prostitueert. Hij meldt zich bij een drugsdealer en begint met twee compagnons aan drugstransporten. In een busje met stickers van Bob Marley en Ché Guevara op de achterraampjes vervoert hij cannabis heen, cocaïne terug; eerst tussen Mali en Senegal, later maakt hij ook trips naar Guinee en de stad Timboektoe. Ritten die steeds gevaarlijker worden, vooral als ze door de woestijn van Noord-Mali voeren, waar Al Qaida en rebellerende Toearegs de dienst uitmaken. Terwijl zijn zus (gespeeld door zangeres Inna Modja) zich wentelt in luxe, krijgt Ladji te maken met corrupte militairen en heetgebakerde Al Qaida-leden. Het overrompelende debuut van Daouda Coulibaly speelt zich af rond de staatsgreep van 2012, in de tijd dat drugssmokkel Mali volledig lamlegde en politiek destabiliseerde.