Stilnox Home Video: The Midnight Hours
Met 339 miljoen slaappillen die jaarlijks geslikt worden vormt chronisch slaapgebrek een enorm maatschappelijk probleem in Taiwan. Terwijl hij ingeklemd zit tussen waken en het onderbewustzijn ziet Su Hui-yu tv-personages tot leven komen in zijn met rook gevulde woning, nadat hij te vroeg een slaappil ingenomen heeft.