In de buurt van Mogulmari in het zuiden van de Indiase deelstaat West-Bengalen ligt een berg die in de volksmond bekendstaat als Sakhisona. De verhalen over de berg worden nog steeds bezongen door de plaatselijke muzikanten. Onlangs werden bij een opgraving in de buurt de resten van een klooster gevonden met een serie voorwerpen uit de 6e eeuw. De film laat niet alleen de opgegraven voorwerpen zien maar is ook een re-enactment van de verhalen en de folklore. Winnaar Tiger Award for Short Films 2017.