Een spoedcursus in automatisch schrijven op oude, mechanische typemachines, naar een idee van Momo Bouchtaoui.
De kunstenaar brengt zijn installatie tot leven met een gesprek en animatie op muziek van een Chinese muzikant uit de Rotterdamse regio.