Tijdens IFFR White Nights kookt hij elke dag in het tentendorp in het Museumpark. Met een uitgebreide kennis van de smaken uit het Midden-Oosten en een passie voor zijn vak, verzorgt hij hapjes en drankjes die bekend of juist onbekend smaken.
Vandaag deelt IFFR White Nights’ chef, die sinds zijn dertiende overal ter wereld in keukens van professionele restaurants werkte, zijn ervaring. Om 15:00 geeft hij film- en foodliefhebbers een culinaire rondleiding van het Midden-Oosten.