Schilder Gao Yuans experimentele animatie bestaat uit een reeks surreële scènes, gebaseerd op de acrylschilderijen die zij maakte van 2010 tot 2014. Voorwerpen en mensen belanden in ongewone situaties waar de regels van de zwaartekracht en structuur niet van toepassing zijn. De bekende maar verontrustend onconventionele scènes worden aaneengeregen door onverwachte geluiden en ritmes. Onder het vage maanlicht zitten de personages in een droomtoestand waaruit ze niet kunnen ontwaken.