Wat we eten bepaalt hoe we kijken. De video van kunstenaar Beny Wagner onderzoekt de relatie tussen landbouw en perceptie van de overeenkomstige instrumenten van beeldproductie en industriële landbouw. Met dronebeelden en digitale animaties laat hij ons zien hoe de gemechaniseerde productie van tarwe ons gezichtsvermogen beïnvloedt.