Burning Mountains That Spew Flame
Deze film, die de kijker meevoert naar de diepste krochten van de aarde, roept allerlei ondergrondse activiteiten voor de geest, zowel politiek als mythisch. Een van de langste vulkanische tunnels van Europa, toegeëigend door het verzet tijdens WOII, is ook het decor van een bijzonder hoofdstuk in de politieke geschiedenis.