Bad Mama, Who Cares
Geoloog Ren Lallatin is verhuisd naar een woonwijkje gelegen tussen een spoorwegemplacement en de snelweg. Woestijnpanorama’s maken plaats voor een arsenaal aan activiteiten, terwijl de situatie van het huis onbestendig wordt. In deze vrije val vanaf een vast punt wordt de omtrek ter bescherming versierd. Woestijnwinden bezielen aluminium mobiles en seismische trillingen brengen een serenade aan het huis. (Brigid McCaffrey)