Nanami is een introverte lerares met een zoetgevooisde stem. Op haar blog schrijft ze, onder pseudoniem, hoe ze met een muisklik haar vriend Tetsuya ontmoette in haar woonplaats Tokio. Later zal ze met hem trouwen en van hem scheiden. Bij de voorbereidingen voor het huwelijk blijkt tijdens de tafelschikking dat Nanami een kleine familie heeft. Ze schaamt zich en huurt acteur Yukimasu en zijn collega’s in die tijdens de ceremonie de lege stoelen opvullen. Later herhalen deze taferelen zich, maar dan met Nanami zelf als acterend familielid. De rest van de film rijst dan ook telkens de vraag: spelen de mensen in Nanami’s leven (slechts) een rol? Dit is een metafoor voor hedendaags Japan, waar je op het internet tijdelijk een uitbundigere rol kan aannemen. In dit ontroerende mysterie met verrassende verhaalwendingen, eindigt Nanami in de rol van dienstmeid, in het huis van actrice Mashiro, met wie ze een bijzondere band opbouwt in hun gezamenlijke strijd tegen eenzaamheid.