De eerste film die Rekveld vervaardigde volgens methodes die hij nu nog gebruikt om films te construeren. De beelden zijn gemaakt door de bewegingen van een minieme lichtbron vast te leggen met extreem lange belichtingstijden, zodat er strepen getrokken worden op de emulsie. De lichtbron is onderdeel van een eenvoudig mechanisch systeem dat chaotisch gedrag vertoont.