De eerste film van Joost Rekveld is een hommage aan de manier waarop daglicht in de loop van de dag van kleur verandert. Hij verbindt dit met de manier waarop film een medium is dat licht vangt en uitstraalt. Tot 2013 was dit de enige film waarvoor Rekveld de soundtrack zelf componeerde.