De plotselinge dood van de levenslustige Sasha heeft een grote impact op het bestaan van haar vriend Lawrence en haar jongere zus Zoé. Elk op hun eigen manier – en tegelijkertijd samen – proberen ze om te gaan met de leegte die Sasha heeft achtergelaten. Tijdens drie zomers in drie steden – Berlijn, Parijs en New York – wordt duidelijk hoe ze langzaam weer in het reine komen met het verlies. Daarbij worden ze geholpen door hun gedeelde liefde voor Sasha en voor het leven. Ze ontmoeten elkaar in de zonovergoten steden, steeds een stap verder op weg naar herstel. Hun in herinneringen en weemoed gedrenkte ontmoetingen spelen zich af in de biotopen van een nieuwe generatie wereldburgers, die overal een thuis en gelijkgestemden vinden. In de herkenbare, hippe wijken wordt gepraat, gefeest en raken mensen verliefd. De film is ook een sfeervolle ode aan drie iconische, moderne metropolen, die hun waarde vooral ontlenen aan hun bijzondere geschiedenis.