They Were Just People: an Excerpt
Twee cirkels, twee keer hetzelfde beeld: een onrustige poel van borrelend pek. Ook de klankband roept helse associaties op: een ooggetuigenverslag van de atoombommen op Japan. Het abstracte beeld en de gelaten stem van een verpleegster tillen de feitelijke informatie naar een ander niveau, alsof we naar een MRI-scan van iemands gedachten kijken.