Karakia – The Resetting Ceremony
Op reis in Nieuw-Zeeland woont Sasha Huber een ceremonie op een gletsjer bij. Op symbolische wijze geeft de Maori Jeff Mahuika zijn zegening aan de gletsjer, die decennia lang de namen heeft gedragen van blanke Europeanen. De geschiedenis van kolonialisme en racisme loopt nu ten einde en de gletsjer wordt weer aan de oorspronkelijke bevolking teruggegeven.