Een bezoekje van zijn langdurig afwezige vader laat Lado en zijn jongere broer gefrustreerd achter, met veel onbeantwoorde vragen. Maar een ontmoeting met een volslagen vreemde later die avond biedt onverwachts inzicht in de vader-zoonrelatie. Subtiele, lastig te verklaren emoties worden niet gemeden in deze uitstekende korte film van een nieuw regietalent uit Georgië.