Kunstenaar Peter Miller keek door een infrarode bril naar een spoel die door de camera loopt en schreef er met een laserpen zijn ‘beelden’ op. De titel Eidola verwijst naar de lang vervlogen theorie van intromissie, die ervan uitgaat dat objecten kleine partikels van hun eigen materie naar onze ogen sturen.