Het is 1984, de zeventienjarige Estela (Clara Gallo) verheugt zich op de reis die ze gaat maken naar Californië. Daar woont haar oom Carlos, een losbandige muziekjournalist. Voordat de zomervakantie begint, volgt de camera Estela in haar woonplaats São Paolo, waar ze samen met haar vriendinnen voor het eerst kennismaakt met seks en drugs. In een voice-over biecht ze haar heimelijke verlangens op, terwijl de soundtrack met bands uit de jaren tachtig zoals The Cure en Joy Division het tempo bepaalt. Zo passeren talloze culturele verwijzingen uit die tijd de revue: van de afgescheurde mouwen van T-shirts tot het debuut van de Red Hot Chili Peppers. Het versterkt Estela’s verlangen naar Amerika, het land van MTV. Tegelijk speelt op de achtergrond het veranderende politieke klimaat in Brazilië. De snelle maatschappelijke vooruitgang gaat met horten en stoten. Net zoals Estela’s reisplannen. Als haar droomvakantie op losse schroeven komt te staan, blijken daar goede redenen voor.