In een poging aan het belabberde bestaan in het Palestijnse vluchtelingenkamp Ain El-Helweh te ontsnappen zwierf Reda drie jaar door Griekenland. Hij is inmiddels verslaafd en weer terug in het kamp, dat lijdt onder de gevolgen van de oorlog in Syrië. Zijn ouders hebben een bruid geregeld in de hoop zijn leven weer op de rails te krijgen. Reden tot feest.