Weather Report of the End
Regisseur John Shu bracht al vaker fantasierijke korte films naar Rotterdam. Deze maakte hij voor het Centrale Weerbureau van Taiwan. Ze stonden hem blijkbaar toe het vak van weersvoorspellen volledig op de hak te nemen. De bizar geestige kleine sciencefictionfilm speelt in de toekomst (2078) en kluchtige ruimtestormen geselen de aarde.