Time Laughs Back at You Like a Sunken Ship
De film gaat over ons begrip van tijd, hoe we onze herinneringen construeren en hoe die zich subtiel ontvouwen en in elkaar overgaan. Deze rustige lofzang heeft geen verhaallijn en wordt begeleid door een delicate soundtrack van Magdy zelf.