Een gitzwarte koortsdroom, zo valt deze extreem gewelddadige thriller waarschijnlijk het best te omschrijven. Gebaseerd op de bestseller Hateshinaki Kawaki van Fukamachi Akio uit 2004, die lange tijd te luguber werd geacht voor een mainstream-verfilming. Yakusho Kôji (13 Assassins, Shall We Dance?) speelt een gescheiden oud-detective met psychische problemen en een uiterst kort lontje. Zijn dochter Kanako heeft hij al jaren niet meer gezien als hij te horen krijgt dat ze plots spoorloos verdwenen is. In zijn onderzoek naar haar verdwijning belandt hij in het grimmige milieu van drugsverslaafde jongeren, machtige pedofielen en sadistische yakuza’s. En al snel blijkt Kanako toch niet zo onschuldig te zijn als gedacht. Regisseur Nakashima Tetsuya, die met films als Confessions (2010) en Kamikaze Girls (2004) al eerder in de verontrustende wereld van getroebleerde jongeren dook, maakt er een hallucinerende trip van, waarin droom en werkelijkheid veelvuldig door elkaar lopen en slechts zelden een spoor van menselijkheid te bekennen valt.