We volgen een groep jongeren in Hanoi en ervaren de vrijheid, sensualiteit en grenzen van de stad. Via de supermarkt en een straatcafé, achterop de motor, via bruggen en boomgaarden eindigen we op het dak van een wooncomplex in aanbouw. Hao en zijn vrienden klimmen, springen en tarten de zwaartekracht van hun dagelijks leven.