The Undiscovered Drawer
Moulton tovert de geest van Joseph Cornell tevoorschijn en ontmoet ons op het astrale vlak met een hallucinant tafereel van klokken, huishoudelijk plastic en fel kalmerende kleuren. Gealchemiseerd door een popdrankje vol zoetheid en verwondering worden we tot een verbaasde transcendentie gedreven, zwelgend in de fluisterende naaldbomen.