Een komische, satirische sci-fi musical, gebaseerd op de ideeën van Ray Kurzweil en andere futuristen. In de nabije toekomst ontwikkelt de techniek zich zo snel dat de maatschappij onbegrijpelijk wordt. De speelse stijl weerspiegelt de bekritiseerde cultuur, waarin de mens alleen verbonden is met technologie, in plaats van met elkaar.