Sociaal drama over de dertienjarige Raffael die bij zijn oma in een buitenwijk van Napels woont. Hier spelen zich schermutselingen af tussen krakers en politie nadat de burgemeester opdracht heeft gegeven om woningen te ontruimen. Via zijn vriend Adama, met wie hij sigaretten op straat verkoopt, komt hij in aanraking met de politie.